90 13 620 542 90+

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
 

بهترین سایتهای فریلنسری برای درآمد دلاری – کار در ترکیه

مهرداد محمدرضا مشاور کسب و کار در ترکیه > وبلاگ  > بهترین سایتهای فریلنسری برای درآمد دلاری – کار در ترکیه

بهترین سایتهای فریلنسری برای درآمد دلاری – کار در ترکیه

بهترین سایتهای فریلنسری برای درآمد دلاری

اگر به کار در ترکیه فکر میکنید، میتوانید از طریق این سایتها به صورت فریلنسری و دورکاری درآمد دلاری داشته باشید. این سایتها فرصت اینکه از خانه کار کنید را به شما میدهد. اگر مهارتی دارید که میتوانید از راه دور کار کنید، این مقاله را تا پایان بخوانید.

عموما مهارتهایی مثل برنامه نویسی فرانت اند و بک اند، طراحی اپلیکیشن های موبایلی، طراحی بازی، گرافیک، تولید محتوا، سئو و دیجیتال مارکتینگ از مهارتهایی است که در سایتهای فریلنسری شانس درآمد خوبی دارند. دقت کنید اگر میخواهید به عنوان کار قانونی در این کشور شناخته شود باید شرکت ثبت کنید و ازین طریق پروژه بگیرید و در غیر این صورت اقامت شوما توریستی میماند و شما به عنوان نیروی کار فعال در ترکیه شناخته نمیشوید.

نکته بعدی اینکه با ثبت شرکت شما ملزم به پرداخت مالیات هستید و یک مالی مشاور با بررسی هزینه های شما میزان مالیات را مشخص میکند. برای اینکه ببینید چه نهوع شرکتی باید ثبت کنید و چقدر هزینه دارد، لینک زیر را ببینید.

ثبت شرکت در ترکیه ۲۰۲۲

۱٫ سایت فریلنسر (Freelancer)

یکی از قدیمی‌ترین و شناخته شده‌ترین سایت‌های فریلنسری و پروژه محور. اگر به کار در ترکیه فکر میکنید، میتوانید از طریق این سایت به صورت فریلنسری درآمد دلاری داشته باشید.

زمینه فعالیت: برنامه‌نویسی PHP، طراحی وب‌سایت، طراحی گرافیک، طراحی اپلیکیشن موبایل، ساخت اپلیکیشن اندروید و آیفون، فتوشاپ، طراحی لوگو و …

استخدام در ترکیه، سایتهای کاریابی و هرچه لازم است بدانید.

۲٫ سایت آپ ورک (Upwork)

یکی از غول‌های صنعت فریلنسری با هزاران پروژه‌های بزرگ و کوچک که تقریبا در تمام دنیا شناخته شده است. اگر به کار در ترکیه فکر میکنید، میتوانید از طریق این سایت به صورت فریلنسری درآمد دلاری داشته باشید.

زمینه فعالیت: توسعه اپلیکیشن موبایل، سئو، طراحی سایت، بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی، تولید محتوای متنی و طراحی گرافیک و …

میانگین درآمد مشاغل مختلف در ترکیه ۲۰۲۲

۳٫ سایت فلکس جابز (FlexJobs)

یکی از سایت‌های معتبر که به جز پروژه‌ای امکان استخدام و گرفتن کار ثابت فریلنسری هم دارد. اگر به کار در ترکیه فکر میکنید، میتوانید از طریق این سایت به صورت فریلنسری درآمد دلاری داشته باشید.

زمینه فعالیت: حسابداری، بیمه، ورود اطلاعات محصولات در سایت، آموزش و سایر پروژه‌های فریلنسری مثل برنامه نویسی و گرافیک

۴٫ سایت فایور (Fiverr)

یکی از محبوب‌ترین سایتهای فریلنسری که بخش آموزش هم دارد. اگر به کار در ترکیه فکر میکنید، میتوانید از طریق این سایت به صورت فریلنسری درآمد دلاری داشته باشید.

زمینه فعالیت: بازاریابی دیجیتال، محتوای متنی، ترجمه، طراحی گرافیک و لوگو، تولید ویدیو و انیمیشن، موسیقی و محتوای صوتی، برنامه‌نویسی، کسب و کار، سبک زندگی و داده 

;بدون سرمایه هم میتوانید کار راه بیاندازید

۵٫ سایت تاپتل (Toptal)

سایت فریلنسری فقط برای حرفه‌ای‌هاست و ورود به آن دشوار است. اما شرکت‌های بزرگ دنیا مثل مایکروسافت در آن پروژه دارند. اگر به کار در ترکیه فکر میکنید، میتوانید از طریق این سایت به صورت فریلنسری درآمد دلاری داشته باشید.

زمینه کاری طراحی نرم افزار، برنامه‌نویسی، مدیریت مالی،  مدیریت محصول و مدیریت پروژه 

۶٫ سایت وین‌اتلنت (WINaTALENT)

پلتفرم فریلنسینگ آنلاینی است که هدف آن متصل‌کردن فریلنسرهای ایران، شرق اروپا، غرب آسیا و خاورمیانه به کارفرمای بین‌المللی است و حتی با حساب بانکی ایران هم می‌توانید مستقیم با این سایت کار کنید. اگر به کار در ترکیه فکر میکنید، میتوانید از طریق این سایت به صورت فریلنسری درآمد دلاری داشته باشید.

در حوزه‌ی برنامه‌نویسی، UI/UX فعال است و به زودی دیجیتال مارکتینگ و طراحی گرافیک به سرویس‌ها اضافه می‌شود.

در ترکیه سرمایه گذاری کنیم یا سپرده گذاری

من مهرداد محمد رضا مشاور کسب وکار در ترکیه هستم. برای شروع یک بیزینس در ترکیه با من در ارتباط باشید یا از لینک بالا برای مشاوره وقت بگیرید و یا سوالاتتان را زیر این پست کامنت کنید.

بدون ديگاه

ارسال نظر

مهرداد محمدرضا هستم
ارسال