90 13 620 542 90+

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
 

فرانچایز رستوران در ترکیه | نمایندگی یکی از برندهای معتبر را داشته باشید

مهرداد محمدرضا مشاور کسب و کار در ترکیه > فرانچایز  > فرانچایز رستوران در ترکیه | نمایندگی یکی از برندهای معتبر را داشته باشید

فرانچایز رستوران در ترکیه | نمایندگی یکی از برندهای معتبر را داشته باشید

فرانچایز رستوران در ترکیه: برای خرید فرانچایز در ترکیه یا گرفتن نمایندگی از یکی از برندهای معتبر در حوزه مواد غذایی مثل رستوران و فستفود من مهرداد محمدرضا همراه شما خواهم بود. این مقاله شرایط و هزینه راه اندازی انواع رستوران در ترکیه است. اطلاعات ۹ رستوران را با هم ببینیم.

من در ۶ سال گذشته به عنوان مشاور کسب و کار در ترکیه از صفر ایده تا صد اجرای یک کسب وکار در کنار هموطنان بوده ام و یکی از حوزه های مهم فعالیتم فرانچایز در ترکیه است. من تنها عضو ایرانی انجمن فرانچایز ترکیه و سازمان مستقل موصیاد هستم.

برای اخذ نمایندگی و فرانچایز در ترکیه روی واتس اپ با من در ارتباط باشید.

کلیک کنید

فرانچایز رستوران در ترکیه

فرانچایز در ترکیه بهترین گزینه برای اغلب مهاجرانی است که میخواهند کسب و کار راه اندازی کنند. چراکه ما آشنایی کمتری با قوانین و فضای بیزینس و رقابت در ترکیه داریم. حتی ذائقه مشتری در یک کشور همسایه با مردم ما متفاوت است. اخذ فرانچایز رستوران در ترکیه به ما این فرصت را میدهد که نه تنها در اجرای بیزینس بلکه در تامین مواد اولیه و تبلیغات از برند اصلی بگیریم. علاوه بر این ریسک بیزینس بسیار کمتر است و مشتری با اتکا به برند به بیزینس شما اعتماد میکند.

بیشتر بخوانید: فرانچایز چیست؟

پس اگر به فکر راه اندازی بیزینس در ترکیه هستید، من به شما اخذ نمایندگی برندهای معتبر را پیشنهاد میکنم.

  • A- نمایندگی فستفودهای آمریکایی در ترکیه
  • B- نمایندگی رستوران ترکی در ترکیه
  • C- نمایندگی رستورانهای چندکاربری: کافه/رستوران/بار

A) شرایط نمایندگی فست‌فودهای آمریکایی

گرفتن نمایندگی از فستفودهای آمریکایی در ترکیه برای هموطنان ایرانی مقدور نیست. اما من با روابطی که در انجمن فرانچایز ترکیه و سازمان موصیاد دارم میتوانم برای اخذ فرانچایز از برندهای آمریکایی به شما کمک کنم.

معروفترین برندهای آمریکایی و رستورانهای محبوب در ترکیه برگر کینگ، مک دونالد، اسبارو و ساب وی هستند. در این مطلب هزینه راه اندازی و زمان لازم برای راه اندازی یک فستفود آمریکایی با روش فرانچایز گردآوری شده است.

شاید جالب باشد بخوانید: اخذ نمایندگی از موسسات آموزشی در ترکیه

A-1 اخذ نمایندگی برگر کینگ در ترکیه BURGERKING

  • مدت راه اندازی: ۲ ماه
  • سرمایه لازم برای راه اندازی: ۵۴۰ هزار دلار

برگر کینگ یکی از فستفودهای آمریکایی محبوب و موفق در ترکیه است که شما هم میتوانید با کمک تیم فرانچایز من، مهرداد محمدرضا، نمایندگی آن را داشته باشید.

۲ – A اخذ نمایندگی ساب‌وِی در ترکیه SUBWAY

  • مدت راه اندازی: ۱.۵ ماه
  • سرمایه لازم برای راه اندازی: ۱۰۰ هزار دلار

ساب‌وی یکی از فستفودهای آمریکایی محبوب و موفق است. سابوی با شعار ساندویچ سریع و سالم توانسته رشد بسیار سریع در دنیا داشته باشد. شما هم میتوانید با کمک تیم فرانچایز من، مهرداد محمدرضا، نمایندگی ساب‌وی را داشته باشید.

A- 3 اخذ نمایندگی اسبارو در ترکیه Sbarro

  • مدت راه اندازی: ۲ ماه
  • سرمایه لازم برای راه اندازی: ۲۷۰ هزار دلار

اسبارو یکی از پیتزا آمریکایی معروف در ترکیه است که شما هم میتوانید با کمک تیم فرانچایز من نمایندگی آن را داشته باشید. اسبارو بازگشت سرمایه نسبتا سریعی دارد (۳۶ ماهه سرمایه شما برمیگردد).

بیشتر بخوانید: فرانچایز در ترکیه نگیرید اگر …

B) شرایط و هزینه اخذ نمایندگی رستوران ترکی

برای گرفتن فرانچایز رستوران در ترکیه پیشنهاد من رستوران ترکی بدون شک از محبوبترین غذاها در ترکیه است. غذاهای ترکی مثل دونر اسکندر کباب، کوکورج و پیده است که همیشه در ترکیه پرطرفدار است. نه تنها بین شهروندان ترک بلکه بین توریست ها. و همین عامل باعث فروش بالا در رستوران های ترکیه بوده و هست. من در ادامه رستورانهای ترکی محبوب در ترکیه را معرفی میکنم. برای فرانچایز در ترکیه از این برندها با من در ارتباط باشید.

B-1اخذ نمایندگی ینی دونر در استانبول، ازمیر و آنتالیا Yeni Doner

  • مدت راه اندازی: ۱.۵ ماه
  • سرمایه لازم برای راه اندازی: ۸۰ هزار دلار

ینی دونر، رستوران ترکی محبوب با سرو دونر مرغ است. دونر همان کباب ترکی است که پرمصرف ترین غذا در ترکیه قلمداد میشود. این برند با پشتیبانی قوی گزینه خوبی برای فرانچایز رستوران در ترکیه و راه اندازی کسب و کار در ترکیه است. مواد اولیه و تجهیزات لازم همه توسط برند برای شما تامین میشود.

برای اخذ نمایندگی ینی دونر میتوانید ۳-٪ وام بگیرید. شرایط را در این لینک بخوانید.

B-2 اخذ نمایندگی هات دونر Hot Doner

  • مدت راه اندازی: ۱.۵ ماه
  • سرمایه لازم برای راه اندازی: ۱۰۰ هزار دلار

هات دونر، سال ۲۰۱۱ اولین شعبه خود را راه اندازی کرد و در این مدت ۱۱ ساله توانسته ۷۱ شعبه در ترکیه راه اندازی کند. شما هم میتوانید در شهرهای مختلف ترکیه از هات دونر نمایندگی بگیرید. این برند را با تجربه ای که دارم برای اخذ فرانچایز رستوران در ترکیه توصیه میکنم.

بیشتر بخوانید: چند پیشنهاد پرسود برای راه اندازی کار در آنتالیا

B-3 اخذ نمایندگی اوستا پیده‌جی در ترکیه USTA PIDECI

  • مدت راه اندازی: ۲ ماه
  • سرمایه لازم برای راه اندازی: ۲۷۰ هزار دلار

پیده غذای خوشمزه ترکی که بین توریستها به پیتزای ترکی معروف است. این غذای لذیذ در چند مدل و طعم مختلف پخت میشود و ساده و سریع است. اوستا پیده جی برند محبوب ترک که به شما در راه اندازی کسب و کار در ترکیه بسیار کمک میکند. همانطور که میدانیم، اخذ فرانچایز و نمایندگی گرفتن برای ما به عنوان مهاجر سودمند است چراکه از تامین مواد اولیه، تا رسپی، آموزش پرسنل و خرید تجهیزات به ما کمک میکند.

C) راه اندازی کافه رستوران بار

فرانچایز رستوران در ترکیه فقط به رستوران های ترکی و فستفود ختم نمیشود گزینه دیگری هم دارید. آن هم کافه رستوران یا رستوران بار ها که در واقع چند کاربره هستند و ساعات فعالیتشان در شبانه روز طولانی تر است،

در ترکیه با راه اندازی یک کافه یا رستوران میتوانید مجوز سرو الکل را هم بگیرید.البته مجوز سرو الکل در ترکی چالش های خودش را دارد و به همین راحتی نیست. پرداخت هزینه ها یک طرف و بررسی فاصله تا مدارس و مساجد از طرف دیگر. من در این مطلب چند تا کافه رستوران بار را معرفی میکنم که میتوانید از آنها نمایندگی بگیرید.

C-1 اخذ نمایندگی مادو در ترکیه MADO

  • مدت راه اندازی: ۲ ماه
  • سرمایه لازم برای راه اندازی: ۳۱۰ هزار دلار

مادو به عنوان یکی از معروفترین کافه رستوران ها در ترکیه توجه بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است، مادو به خاطر بستنی ها و صبحانه هایش معروف شده و نه تنها ترکیه ، بلکه در تمام دنیا بین طرفداران غذای ترکی محبوبیت دارد. برای اخذ فرانچایز در ترکیه مادو گزینه خوبی خواهد بود، البته مادو مجوز الکل ندارد.

C-2 اخذ نمایندگی ینی تاووک در ترکیه YeniTavuk

  • مدت راه اندازی: ۲ ماه
  • سرمایه لازم برای راه اندازی: ۱۳۰ هزار دلار

ینی تاووک، رستوران مرغ سوخاری با طبخ متفاوت است که تنها در یک سال با رشد چشمگیری معروف شد و توانست ۷ شعبه افتتاح کند. ینی تاووک با رسپی خاص طبخ و سس‌هایش شناخته میشود و جز غذاهای محبوب بین ساکنین ترکیه و مسافرین ومهاجرین است. شعب ینی تاووک قابلیت دریافت مجوز الکل و سرو آبجو را خواهند داشت.

فرصت ویژه برای فرانچایز رستوران در ترکیه: اگر به راه اندازی کسب و کار در ترکیه فکر میکنید و سرمایه کافی ندارید، لازم است یاد آوری کنم که برای فرانچایز ینی تاووک میتوانید وام بگیرید.

C- 3 اخذ نمایندگی آیریش بار در ترکیه IrishPub

  • مدت راه اندازی: ۱.۵ ماه
  • سرمایه لازم برای راه اندازی: ۲۳۰ هزار دلار

آیریش پاب با استایل خاص خودش در تمام دنیا شناخته شده است. البته آیریس پاب در ترکیه برند ثبت شده ترک است و همین هم کار را برای ایرانیان برای اخذ فرانچایز راحتتر میکند. این کافه رستوران که مجوز سرو الکل و غذا دارد گزینه پرسود و البته فراپرچالشی برای شما خواهد بود. راه اندازی و تجهیز کامل با تیم کسب و کار من انجام میشود.

حتما بخوانید: اشتباهات دردسرسازِ ثبت شرکت در ترکیه

برای مشاوره راه اندازی کسب و کار در ترکیه روی واتس اپ با من در ارتباط باشید.

کلیک کنید

بدون ديگاه

ارسال نظر

مهرداد محمدرضا هستم
ارسال