90 13 620 542 90+

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
 

سه کسب و کار زودبازده در ترکیه

سه کسب و کار زودبازده در ترکیه

اگر به کار در ترکیه و راه انداختن یک بیزینس فکر میکنید، باید حساب بودجه و سود و درآمد را داشته باشید. من در این مقاله سه کسب و کار زودبازده با هزینه راه اندازی را معرفی میکنم. با من تا پایان مقاله همراه باشید و برای مشاوره کسب و کار روی واتس اپ وقت رزرو کنید.

برای مشاوره بیزینس در ترکیه روی واتس اپ با من در ارتباط باشید.

کلیک کنید

من ۶ سال است که در ترکیه به ایرانیان در راه اندازی بیزینس کمک مینم. پیشرفت خیلی بیزینس ها را دیده ام و البته شاهد زمین خوردن خیلی هموطنان هم بوده ام. نکته بسیار مهمی که سرمایه گذاران در ترکیه نادیده میگیرد نداشتن بیزینس پلن و پیشروی بدون برنامه ریزی درست است.همانطور که میدانید بودجه بندی بخش مهمی از یک بیزینس پلن درست است. شما هزینه راه اندازی، سرمایه در گردش لازم، سرمایه عملیاتی برای خرید تجهیزات و همچنین سیستم های محاسبه را نیاز دارید. مبلمان، تک تک مجوزها و هزینه های لازم برای اخذ جواز کسب و بعضا جریمه یا زیرمیزی ها را هم باید پیش بینی کنید.

اما این تمام مسئله نیست. بعد از راه اندازی کسب و کار باید بدانید تا چند ماه این بیزینس خاک خوری دارد و چقدر طول میکشد تا به سود قابل توجه و پیشبینی شده برسید.

بعضی کسب و کارها اصطلاحا دیربازده هستند و برای رسیدن به سود و بازگشت سرمایه زمان بیشتری نیاز دارید. اما برخی دیگر که به زودبازده معروفند در یکسال یا کمتر به سوددهی بالا میرسند.

فرانچایز، کلید بازدهی سریع

فرانچایز یعنی گرفتن نمایندگی از یک برند معتبر مثلا راه اندازی یک شعبه از استارباکس یا برگرکینگ. در این روش ما با دستور العمل و حتی منو از پیش تعیین شده و با نام آن رستوران یا کافه کار را راه میاندازید.

نمایندگی گرفتن از یک برند سود قطعی شما را سرعت میبخشد. اما چطور؟

۱- شما با گرفتن نمایندگی از یک برند معتبر، از ابتدا با یک نام و محصول شناخته شده وارد بازار میشوید و یک قدم از رقبا جلوتر هستید.

۲- برند در تبلیغات به شما کمک میکند و بخش مهمی از کار را انجام خواهد داد. کاتالوگ ها، بروشورها بنرها و تابلو مغازه آماده هستند. حتی دکور ست شده است.

۳- آزمون و خطا نمیکنید. اگر بخواهید یک بیزینس شروع کنید قطعا ریسک دارید و تا چند ماه باید آزمون و خطا کنید که چه محصولی بهتر فروش میرود و یا چه قیمتی برای مشتری شما مناسب است. تا چه حد میتوانید روی پروموشن و تخفیف ها حساب کنید و … اما همه این کارها را برند اصلی با یک تیم حرفه ای انجام میدهد.

۴- مواد اولیه و تجهیزات لازم مرتب به مقدار مورد نیازتان به شما تحویل داده میشود. برند برای حفظ خوش نامی اش بهترین ها را برای شما فراهم میکند. پس با بهترین قیمت بهترین محصول را میگیرید.

بیشتر بخوانید: اخذ فرانچایز برای چه کسی خوب نیست؟

سه پیشنهاد فرانچایز زودبازده در ترکیه

البته دقت کنید، سختی کار، تلاش شما و شرایط بازار هم تعیین کننده است، اما طبق تجربه من سه دسته کسب و کار در ترکیه و بهتر بگوییم سه برند برای فرانچایز در ترکیه می‌تواند در دسته زودبازده باشد و بازگشت سرمایه سریعی دارد.

پیشنهاد من برای زودبازده‌ترین کسب و کار در ترکیه، اخذ نمایندگی رستوران ترکی است

اگر به کسب و کار زودبازده در ترکیه فکر میکنید، رستورانهای ترکی میتوانند گزینه خوبی باشند. به ویژه اخذ فرانچایز و نمایندگی رستوران های ترکی معروف میتواند تضمین کننده کار شما باشد.

رستوران ترکی و اصطلاحا فستفودهای ترکی که کباب ترکی (دونر) سرو میکنند و میشود گفت محبوبترین و پرفروش ترین غذا در محله های مختلف استانبول و سایر شهرهای ترکیه هستند.

اخد نمایندگی از برندهای محبوب، به شما فرصت راه اندازی یک کسب و کار زود بازده در ترکیه و البته پرسود را میدهد.

۱- هات دونر

رستوران قدیمی و معتبر با سرویس دهی عالی در شهرهای مختلف ترکیه که گزینه مناسبی برای فرانچایز در ترکیه خواهد بود. این برند یکی از معروفترین رستوران ترکی ها در تمام ترکیه است. پس اگر به گرفتن نمایندگی و راه انداختن کسب و کار زودبازده در ترکیه فکر میکنید، گزینه خوبی خواهد بود،

  • هزینه راه اندازی : ۷۰هزار دلار
  • بازگشت سرمایه: ۲۴ ماه

۲- ینی دونر

رستوران ترکی دونر مرغ، با روشهای جدید پخت و محصول محبوب و جدید – با ساپورت قوی و تبلیغاتت فعال از سوی برند اصلی. این رستوران با حال و هوای متفاوت گزینه خوب و جذابی برای فرانچایز در ترکیه است. به خصوص اینکه پشتیبانی فارسی زبان هم دارد.

با برند ینی بیشتر آشنا شوید.

  • هزینه راه اندازی: ۸۰هزار دلار
  • بازگشت سرمایه: ۳۶ ماه

۳- مارک تانتونی

تانتونی یک از غذاهای محبوب بین ترکهاست که قیمت مناسبی دارد و نوع سرو آن برای توریستها هم جالب است. ساندویچهای گوشتی که گاهی هم با ماست سرو میشوند. به همین خاطر هم برای فرانچایز در ترکیه گزینه عالی حساب میشود.

  • هزینه راه اندازی: ۵۰ هزار دلار
  • بازگشت سرمایه: ۱۸ ماه

اگر به شروع کسب و کار در ترکیه فکر میکنید و میخواهید بیزنسی در شهرهای ترکیه شروع کنید، من همراه شما خواهم بود.

بیشتر بخوانید: کار در آنتالیا | سه پیشنهاد حساب شده

برای رزرو مشاوره کسب و کار در ترکیه، با من در ارتباط باشید.

بدون ديگاه

ارسال نظر

مهرداد محمدرضا هستم
ارسال