90 13 620 542 90+

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
 

۶ بیزینس بسیار موفق ایرانی که پایه‌گذار آن زنان کارآفرین بوده‌اند

مهرداد محمدرضا مشاور کسب و کار در ترکیه > وبلاگ  > ۶ بیزینس بسیار موفق ایرانی که پایه‌گذار آن زنان کارآفرین بوده‌اند

۶ بیزینس بسیار موفق ایرانی که پایه‌گذار آن زنان کارآفرین بوده‌اند

زنان کارآفرین ایرانی

زنان کارآفرین موفق در ایران همچون سراسر دنیا درخشان ظاهر شده اند. بسیاری از کسب وکارهای موفق در کشور ما به دست زنان راهاندازی شده اند. من در این مطلب ۶ بیزینس موفق که پایه گذار آن زنان کارآفرین ایرانی بوده اند را معرفی می‌کنم.

چند پیشنهاد ویژه کاری برای خانم ها در ترکیه

ایران تلنت

سرویس آنلاین استخدام و یکی از اولین سایت‌های کاریابی با بیش از نیم میلیون کاربر. این سایت کاریابی مطرح ترین سایت و از پیشگامان دنیای منابع انسانی در ایران است. سایت تماما به زبان انگلیسی است و کاربران آن در رنج بالای تخصص هستند. این سایت نه تنها در ایران مطرح است، بلکه آگهی های مربوط به شرکت های خارجی را هم منتشر میکند. که البته شرکتهایی هستند که علاقه مند به جذب نیروی ایرانی هستند.

  • پنیان گذار: آسیه حاتمی

آسیه که فارغ التحصیل رشته پلیمر از دانشگاه پلی تکنیک است در سال ۲۰۰۳ ایران تلنت را با ۱۲ میلیون تومان راه انداخت. 

او توانست در مدت کوتاهی سرمایه گذار جذب و کسب وکارش را گسترش بدهد.

پیاده

اپلیکیشن لوکیشن-محور که درباره مکان های تفریحی و دیدنی تهران به شما اطلاعات میده. این برنامه یکی از برترین استارت آپهای سیلک رود ۲۰۱۷ بود.

  • پنیان گذار: لنا وفایی

لنا ۱۸ سالگی به کانادا مهاجرت کرده بود و همانجا ژئوتکنیک و بعدتر در نیویورک معماری خواند. او این ایده را از دوره دانشجویی داشت.

لنا با ایده کار خود را در ایران شروع کرد و توانست موفقیت های قابل توجهی به دست بیاورد. پیاده به عنوان یکی از اولین‌های حوزه خود پیشرفت خوبی داشته و دارد.

تخفیفان

وب‌سایت خرید گروهی تخفیفان و در واقع سرویس کوپن و ارائه تخفیف به کاربران است. استارت آپی که سه ماهه به سود رسید و سرمایه گذار جذب کرد.

اگر در دنیای استارت آپ‌ها باشید می‌دانید که این کار چقدر بزرگ و موثر است.

  • بنیان گذار:‌ نازنین دانشور

نازنین، در پلی تکنیک تهران درس خواند و بعد به آلمان مهاجرت کرد. اما به ایران بازگشت تا کسب و کار خودش را شروع کند. او در  فینال کارآفرین جوان کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت آسیا و اقیانوسیه CACCI با بهترین کارآفرینان منطقه وارد رقابت و از این بین اول شد!

مامان پز

سایت سفارش غذای خانگی به خانم های خانه دار. این استارت آپ موفق، توجه رسانه های اروپایی رو هم به خود جلب کرده. 

 استارت‌آپی که به معنای حقیقی یک کسب و کار نوین را با توانمندسازی خانم‌های خانه‌دار پایه گذاری کرده‌ و بعید است نمونه‌ای خارجی از آن وجود داشته باشد. این استارت‌آپ امروز برای ۵۰۰ زن خانه‌دار در تهران اشتغالزایی کرده است و یکی از مامان‌ها توانسته است رکورد فروش ۲۵ میلیون تومان در ماه را ثبت کند. مامان‌پز روزانه حدود ۲ تا ۳ هزار غذا را از آشپز‌خانه مامان‌ها به میز ناهار مشتریان می‌رساند.

  • بنیان گذار: تبسم لطیفی

تبسم، دختری با جسارت که می خواست خلبان شود، رشته برق شریف را شروع کرد و به MBA تغییر رشته داد. او سال ۹۳ از کار در بانک استعفا داد تا ایده خودش را اجرایی کند. 

دوره تخصصی هنر در ترکیه

کشتی رانی سدیدبار

شرکت حمل و نقل بین المللی و کشتیرانی خصوصی. سیستم حرفه ای حمل و نقل این شرکت رشد با سرعت بالای شرکت و موفقیت در سطح بین الملل رقم زد.

  • بنیان گذار: فاطمه مقیمی

فاطمه با کامیون داری در یک شرکت بین المللی کارش را شروع کرده بود. او در سال ۲۰۱۶ کارآفرین برتر زن در کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت آسیا شد. 

کار در ترکیه بدون سرمایه

مزرعه کروکودیل

اولین مزرعه کروکودیل خاورمیانه! پرورش کروکودیل و پارک نوپک یکی از بیزینس‌های بسیار موفق در جنوب ایران و خلیج فارس است.

  • بنیان گذار:‌ مژگان روستایی

مژگان روستایی زن جوان جنوبی که کارمندی را کنار گذاشت تا به علاقه کودکی هایش جامه عمل بپوشاند. این بیزینس بازتابهای بین المللی زیادی در شبکه های خبری دنیا مثل NBC NEWS و  TheNAtional Wrold داشته. مژگان سال ۹۴ تندیس بانوی کارآفرین ایران را گرفت.

بدون ديگاه

ارسال نظر

مهرداد محمدرضا هستم
ارسال