90 13 620 542 90+

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
 

سه پیشنهاد کاری با درآمد بالا ۱۰۰ میلیون تومان در ترکیه

مهرداد محمدرضا مشاور کسب و کار در ترکیه > راهنمای کسب و کار  > سه پیشنهاد کاری با درآمد بالا ۱۰۰ میلیون تومان در ترکیه

سه پیشنهاد کاری با درآمد بالا ۱۰۰ میلیون تومان در ترکیه

داشتن درآمد بالا در ترکیه ، کار راحتی نیست اگر راه و چاه آن را ندانید. من در این مقاله درباره راه های کسب درآمد بالای ماهی ۱۰۰ میلیون تومان و سه پیشنهاد حساب شده حرف میزنم.

بدون شک راه برای رسیدن به درآمد ۱۰۰ میلیونی زیاد است. خیلی کسب وکارهای از صفر شروع کرده اند و بعضی مدیرفروشها، با مهارت بالا درآمد خیلی بیشتر از ۱۰۰ میلیون درماه را برای خود داشته اند. از مدیران رده بالا فاکتور بگیریم، به نظر شخصی من برای درآمد بالا در ترکیه، یا باید به فکر صادرات و درآمد ارزی باشید یا از برندهای بزرگ فرانچایز بگیرید. و راه سوم: ساختن یک برند و فرانچایز کردن کسب و کارتان است!

اگر به کار در ترکیه با درآمد بالا می اندیشید اینن مقاله را از دست ندهید.

در این مطلب میخوانید:

  • صادرات در ترکیه
  • فرانچایز چیست؟
  • سه پیشنهاد برای اخذ نمایندگی با درآمد بالای ۱۰۰ میلیون تومان در ترکیه
  • فرانچایز کردن کسب و کار در ترکیه

۱- صادرات از ترکیه

دقت کنید من درباره صادرات از ایران و یا صادرات از ایران به ترکیه حرف نمیزنم. ایران به خاطر محدودیت هایی تجارتی و ارزش پایین پول نه خیلی سودآور است و نه خیلی ساده. برای درآمد بالا در ترکیه به صادرات به اروپا فکر کنید. هزینه کارگو به اروپا و هزینه های گمرکی در خیلی کالاها بسیار کمتر از ایران است. حتی تجارت چمدانی میتواند به صرفه تر باشد. کارگو و باربری های معتبر در حجم بالا برای شما صرفه خوبی خواهند داشت.

با ساخت یک سایت معتبر و قانونی برای فروش آنلاین از ترکیه در اروپا میتوانید اقدام کنید. از روشهای پروموت و تبلیغ کردن در کشورهای اروپایی بهره بگیرید.

علاوه بر فروش در وبسایت خودتان، فروش در سایت آمازون را هم در نظر بگیرید. ترکیه از سال ۲۰۱۸ هماری با آمازون را شروع کرده و انبارهای آمازون اماده دریافت محصولات شما هستند. دقت کنید که آمازون برای ایرانی ها محدودیت هایی دارد که بعضا با اخذ گواهینامه ترک و یا با گرفتن شریک ترک میتوانید برای فروش اقدام کنید. اگر شهروند ترکیه هستید این مشکل را نخواهید داشت.

من در این مسیر صادرات و واردات میتوانم همراه شما باشم.

به عنوان مثال هزینه راه اندازی یک سایت فروش بین المللی با درگاه پرداخت ارزی و قراردادهای کارگو ۳۰ – ۴۰ هزار دلار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: صادرات و واردات در ترکیه

۲- فرانچایز و نمایندگی گرفتن از برندهای معروف

حتما شما هم تعدادی از شعبه های “آیس پک” ، “نوتلا بار” ، “استارباکس” یا “بستنی شاد” و … را دیده اید که بصورت خیلی سریع در همه شهر ها پخش شده اند.این کسب و کار های از مدلی به نام فرنچایز (فرانچایز)یا اعطای حق امتیاز استفاده کرده اند.

فرانچایز (Franchise) براساس تعریف انستیتوی بین المللی فرنچایز روشی ساده برای توسعه کسب و کار یا تجارت و توزیع کالا و خدمات از طریق قرارداد اخذ امتیاز است.

به زبان ساده یعنی شما با پرداخت مبلغی (حق فرانچایز) تابلو استارباکس را بالای کافه خود خواهید داشت و علاوه بر جذب مشتری، استارباکس در تبلیغات، تامین تجهیزات و حتی قهوه روزانه به شما سرویس میدهد.

این روش کسب درآمد در ترکیه به ویژه برای یک مهاجر در ترکیه، تضمین درآمد بالا است. چراکه نگرانی و دغدغه تامین محصول، آشنا نبودن با فضای کشور جدید و ذائقه مردم آن را ندارید.

بیشتر بخوانید: فرانچایز چیست؟ مراحل اخذ نمایندگی یک برند در ترکیه

سه فرانچایز قوی در ترکیه با درآمد بالا را معرفی میکنم:

۲-۱ اخذ نمایندگی از برند برگر کینگ

برگر کینگ یکی از معروفترین فستفودهای سوخاری در دنیاست،. این برند آمریکایی در ترکیه به روش فرانچایز نمایندگی واگذار میکند و شما با بستن یک قرارداد فرانچایز میتوانید نمایندگی برگر کینگ را در ترکیه داشته باشید. البته این برند آمریکایی محدودیتهایی برای دادن نمایندگی به ایرانیان دارد که من به خاطر عضویت در سازمان موصیاد ترکیه و انجمن فرانچایز ایران میتوانم به شما در گرفتن نمایندگی برگر کینگ در ترکیه کمک کنم.

اخذ نمایندگی برگر کینگ در ترکیه ۴۷۰ هزار دلار هزینه دارد.

این هزینه شامل:

  • ۵۰ هزار دلار حق فرانچایز
  • ۴۰۰ هزار دلار سرمایه عملیاتی (تجهیزات، اجاره مان و مبلمان و سیستم پرداخت)
  • ۲۰ هزار دلار سرمایه در گردش (مواد غذایی داخل شعبه و هزینه های جاری)

بیشتر بخوانید:‌ هزینه گرفتن نمایندگی از رستوران های ترکی در ترکیه (فرانچایز)

۲ -۲ اخذ نمایندگی از سالن آرایشی سان کوافور

سان کوافور یکی از معروفترین سالن های آرایشی و وابسته به هاش آکادمی، کالج و آکادمی آموزش زیبایی در ترکیه است. سان کوافور نمایندگی فروش محصولات رنگ موی فرانسوی هاش است و نه تنها در ترکیه بلکه در تمام اروپا شناخته شده است.

سان کوافور توسط مصطفا باتور مدیریت میشود. کسی که توانسته جایزه آرایشگر برتر سال در ۲۰۲۰ را از آن خود کند.

با گرفتن نمایندگی از سان کوافور، نه تنها نام یک آرایشگاه بزرگ را خواهید داشت بلکه اموزش و محصولات هاش را هم دریافت میکنید. سان کوافور به عنوان یکی از معروف ترین آرایشگاه های ترکیه بالی ماهی ۱۰۰هزار لیر (۲۰۰ میلیون تومان) درآمد دارد.

اخذ نمایندگی سان کوافور در ترکیه حدود دو میلیون و ۷۰۰ لیر هزینه دارد (حدود ۱۵۰ هزار دلار). این هزینه شامل:

  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار لیر هزینه عملیاتی (تجهیزات و دکوراسیون)
  • ۲۰۰ هزار لیر سرمایه در گردش
  • حق فرانچایز ندارد

۳- ۲ اخذ نمایندگی از موسسه زبان انگلیش تایم

راه اندازی یک موسسه زبان نیاز به مهارت مدیریت شما دارد. پس اگر تجریه مدیریت را دارید و به زبان ترکی و انگلیسی مسلط هستید و میتوانید از پس هزینه های ان بربیایید، راه اندازی یک موسس زبان را به شما پیشنهاد میکنیم. اگر به راه انداختن کار در ترکیه با درآمد بالا فکر میکنید، این یکی از پیشنهادات من به شماست.

انگلیش تایم با تجربه چند ساله در آموزش زبان های خارجی یکی از گزینه های عالی برای راه اندازی یک موسسه آموزشی در ترکیه است. انگلیش تایم یکی از موسسات خوش اوازه در ترکیه است و میتواند راهی برای پیشرفت و درآمد بالا در ترکیه برای شما باشد.

دقت داشته باشید، تریه به خاطر نزدیکی به اروپا و تجارت بین المللی و همیچنین موقعی توریستی عالی، نیاز به آموزش زبان را بیش از پیش در خود دارد و کلاسهای زبان انگلیسی و آلمانی در ترکیه به خصوص شهرها استانبول، ازمیر و آنتالیا درآمد بالا خواهند داشت.

هزینه راه اندازی موسسه زبان و اخذ نمایندگی ابز انگلیش تایم از ۷۰۰ هزار لیر به بالا متغیر است و این بستگی به ظرفیت و لوکیشن آموزشگاه شما خواهد داشت.

  • حق فرانچایز ۲۰۰ هزار لیر
  • سرمایه عملیاتی و هزینه راه اندازی و تجهیز آموزشگاه از ۵۰۰ هزار لیر تا ۱،۵ میلیون لیر
  • سرمایه در گردش ۱۰۰ هزار لیر حدودا خواهد بود

دقت کنید میزان درآمد هم به لوکیشن و ظرفیت آموزشگاه بستگی دارد و سود خالص این آموزشگاه‌ها حدودا از ماهی ۴۰ هزار لیر تا ۱۵۰ هزار لیر تخمین زده میشود.

شاید بخواهید بدانید: میزان درآمد در ترکیه درمشاغل مختلف ۲۰۲۲

۳- برندسازی و فرانچایز کردن کسب و کارتان

به جای نمایندگی گرفتن از برندهای دیگر، کسب و کار خودتان را برند کنید و از فروش نمایندگی درآمد کسب کنید.

اگر یک کسب و کار ویژه دارید، میتوانید برند خود را ثبت کنید و با تکنیک های برندینگ و تبلیغات آن را به یک برند معتبر و محبوب تبدیل کنید.

این سرمایه گذاری شما میتواند تا سالیان سال برای شما درآمد بسازد. کافی است به فرانچایز کردن و واگذاری نمایندگی از برند خودتان فکر کنید. هر شعبه به جز دادن حق تابلو به شما، با گرفتن مواد اولیه و تجهیزات و حتی سهم از درآمد برای شما سودآور هستند.و اینجاست که درآمد بالا در ترکیه و حتی فرای مرزهای این کشور معنی پیدا میکند.

به راه انداختن کار در ترکیه با درآمد بالا فکر میکنید؟ فرانچایز کردن کسب و کار، یک مسیر اثبات شده برای رشد سریع است. حال اینکه ما چگونه فرانچایز شویم نیز خودش در این اقتصاد چالش برانگیز تبدیل شدن به یک گیرنده ی فرانچایز، یک بلیط خودکار به سوی موفقیت نیست. با این حال، بسیاری از صاحبان کسب و کار رویای دیدن نام تجاری خود را به عنوان نامی بزرگ، با شبکه ای گسترده در سراسر جهان در سر می پروارانند.

۵ مرحله برندسازی در ترکیه

در حقیقت راز موفقیت برندهای بزرگ خدماتی و صنعتی استفاده از مدل فرانچایز است. فرانچایز یکی از پدیده‌های دنیای معاصر در حوزه کسب و کار و خدمات عمومی است که منجر به ایجاد الگوهای زنجیره‌ای می‌شود. در این شیوه کسب و کار یک شرکت یا برند موفق، در ازای دریافت درصدی از درآمد طبق یک قرارداد مشخص و بلندمدت حق استفاده از لیسانس، برند و آموزش را به فرنچایز گیرنده می‌دهد و خدماتی مانند تأمین مواد اولیه، بازاریابی و تبلیغات را نیز بر عهده می‌گیرد.

برای مثال در رستوران‌های زنجیره‌ای مالکیت هر شعبه با شخصی متفاوت است اما شیوه اداره، دستورالعمل پخت غذا، دکوراسیون و حتی تابلو و آرم رستوران مطابق با الگوی ثابتی صورت می‌گیرد که توسط فرانچایز دهنده تدوین می‌شود.

نکته دیگر در ساختن درآمد بالا در ترکیه: داشتن تکنیکهای فروش است. برای اطلاعات بشتر درباره چند نکته جالب اما کلیدی و مهم اینجا کلیک کنید.

اخذ فرانچایز یا واگذاری نمایندگی، هردو تخصص من است.

ساختن درآمد بالا در ترکیه نیاز به برنامه ریزی دارد….

من مهرداد محمدرضا هستم و مشاور کسب و کار در ترکیه، برای رزرو وقت مشاوره در ترکیه به من پیام بدهید. مشاوره ها به صورت آنلاین یا حضوری انجام میشود و برای شروع پروسه کارهای اجرایی من در شهرهای استانبول، ازمیر و آنتالیا دفتر دارم و همچنین در ایران شهرهای اصفهان، مشهد و تهران نمایندگان هولدینگ مدیاپل پذیرای شما خواهند بود.

از مشاوره، راه اندازی کسب و کار و مراحل اجرایی یک بیزینس در ترکیه تا افزایش فروش، فرانچایز و تکنیکهای فروش در ترکیه را من و تیمم برای شما انجام میدهیم. برای کار در ترکیه با درآمد بالا قدم به قدم پیش میرویم.

بدون ديگاه

ارسال نظر

مهرداد محمدرضا هستم
ارسال